Vše o nákupu

🚚 Možnosti a cena doručení

Česká republika

Osobní odběr na pobočce nebo u partnerů

  • Cena – 0 Kč nebo 29 Kč
  • Platba – pouze platba předem kartou nebo bankovním převodem
  • Možnost platby na místě – není možná
  • Doba uložení – 7 dní
  • Notifikace – ano, e-mailem
  • Adresa – všechny pobočky

 

Zásilkovna

  • Cena – 59 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních místech), cena 29 Kč
  • Doba uložení – 7 dní (možné prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky – ano

 

Balíkovna

  • Cena – 49 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních místech), cena 29 Kč
  • Doba uložení – 7 kalendářních dnů (kamenné pobočky), 2 pracovní dny (boxy)
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky – ano
 

Doručení na adresu – balíkovna

  • Cena – 79 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou, cena 29 Kč
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky – ano

Slovensko

Slovenská Zásielkovňa

  • Cena – 79 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst), cena 29 Kč
  • Doba uložení – 7 dní (možné prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky – ano
 

Doručení na adresu – Slovenské GLS

  • Cena – 99 Kč
  • Možnost platby na dobírku – není možné
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky – ano

💰 Platební možnosti

Platba kartou

  • Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převodem z účtu

  • U následujících bank můžete využít expresního převodu pomocí tzv. bankovního tlačítka (platba na jedno kliknutí bez nutnosti vyplňovat údaje): Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, mBank, Raiffeisenbank, Fio banka.
  • U těchto bank dojde k převodu peněz a následnému ověření v řádu minut. U ostatních bank (klasického bankovního převodu) trvá ověření obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání objednávky. Platební instrukce ti mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu.

Benefitní kartou Pluxee (Sodexo)

  • Platba a ověření proběhne přes platební portál Pluxee okamžitě.

Platba při převzetí v ČR

  • Zásilkovna výdejní místa – v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst) – poplatek 40 Kč.

Platba při převzetí v SK

  • Zásilkovna – v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst) – poplatek 40 Kč.
  • GLS – v hotovosti i kartou – poplatek 40 Kč.

Naším partnerem pro platební transakce je GoPay.

↩️ Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je tvé IČ), právo na odstoupení nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošlete informaci o odstoupení od smlouvy.
  • Zboží uveďte prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nesete vy jako kupující. Do balíčku také nezapomeňte přidat lísteček s číslem objednávky, vytištěnou fakturu nebo formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete ZDE.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Zboží pak neodkladně pošlete na naši adresu: Reknihy s.r.o., Radlická 520/117, 158 00 Praha 5-Jinonice.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od tebe platbu přijali, nebo na tvůj bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jsi zvolil jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradil/a. Pokud jste od nás měl/a poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží nevzniká.

🤚 Reklamace

  • Informuj nás nejprve prosím e-mailem na dotazy@reknihy.cz nebo telefonicky na  +420 214 214 787.
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme vás k odeslání reklamovaného zboží Zásilkovnou, službou Mezi Námi na naši pobočku: Reknihy.cz (Radlická 520/117)

Lhůta pro vyřízení tvé reklamace

  • Pokud jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud jsou knihy poškozeny

  • Zkontrolujte prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírej.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktujte nás co nejdříve na telefonu +420 214 214 787.

Pokud bylo objednávka dodána nekompletní nebo neodpovídá objednané vazbě

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

🎟️ Využití slevových kuponů a akcí

Pravidla využití slevových akcí a kuponů najdete tady.