Vše o nákupu

1. MOŽNOSTI A CENY DORUČENÍ

Osobní odběr v pražské Revýdejně

  • Cena – zdarma
  • Platba – pouze při platbě předem kartou nebo bankovním převodem
  • Možnost platby na místě – není možná
  • Rychlost připravení k vyzvednutí – následující pracovní den
  • Doba uložení – 7 dní
  • Notifikace – ano, e-mailem
  • Adresa – Lidická 336/28, Praha 5 – Smíchov
    Výdejní doba po-pá – 9-17h

Zásilkovna

  • Cena
    • 69 Kč pro objednávky do 799 Kč
    • Zdarma pro objednávky nad 799 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst), cena 39 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku – do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení – 7 dní (možné prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilkyano
  • Cena – 69 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst), cena 35 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku – do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení – 7 dní (možné prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilkyano

Nejvýhodnější doručení na adresu (DPD, GEIS, WeDo)

  • Cena – 79 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou, cena 39 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku – do 2 pracovních dnů
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilkyano

Doručení na adresu – GLS

  • Cena – 79 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou, cena 35 Kč
  • Rychlost dodání – do 2 pracovních dnů
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilkyano

Slovenská Zásielkovňa

  • Cena – 89 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst), cena 35 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku – do 2 pracovních dnů
  • Doba uložení – 7 dní (možné prodloužit až na 21 dní)
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky – ano

Doručení na adresu – Slovenské GLS

  • Cena – 129 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti i kartou, cena 35 Kč
  • Rychlost dodání na pobočku – do 3 pracovních dnů
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilkyano

Slovenská pošta

  • Cena – 139 Kč
  • Možnost platby na dobírku – ano, v hotovosti, cena 39 Kč
  • Rychlost dodání – do 3 pracovních dnů
  • Notifikace – ano, e-mailem nebo SMS
  • Sledování zásilky – ano

2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Platební kartou

  • Přijímáme karty Visa, Visa Electron, MasterCard a Maestro.
  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převodem z účtu

  • U následujících bank můžete využít expresního převodu pomocí tzv. bankovního tlačítka (platba na jedno kliknutí bez nutnosti vyplňovat údaje): Česká spořitelna, Komerční banka, ČSOB, mBank, Raiffeisenbank, Fio banka.
  • U těchto bank dojde k převodu peněz a následnému ověření v řádu minut. U ostatních bank (klasického bankovního převodu) trvá ověření obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíš hned po odeslání objednávky. Platební instrukce ti mimo to dorazí i na tvou e-mailovou adresu.

Platba při převzetí v ČR

  • Zásilkovna – v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst) – poplatek 35 Kč.
  • GLS – v hotovosti i kartou – poplatek 35 Kč.

Platba při převzetí v SK

  • Zásilkovna – v hotovosti i kartou (kartou na 90 % výdejních míst) – poplatek 35 Kč.
  • GLS – v hotovosti i kartou – poplatek 35 Kč.
Naším partnerem pro platební transakce je GoPay.

3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14-DENNÍ LHŮTĚ

Jako spotřebitel máš ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupuješ jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je tvé IČ), právo na odstoupení nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Nejprve nám e-mailem pošli informaci o odstoupení od smlouvy.
  • Zboží uveď prosím do původního stavu. Musí být vráceno kompletní a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží neseš ty jako kupující.
  • Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, jsme oprávněni uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  • Zboží pak neodkladně pošli na naši adresu: Reknihy s.r.o., Lidická 336/28, Praha 5 – Smíchov, 150 00.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od tebe platbu přijali, nebo na tvůj bankovní účet.
  • Vrátíme ti peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jsi zvolil jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jsi dopravu hradil/a. Pokud jsi od nás měl/a poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží nevzniká.

4. REKLAMACE

  • Informuj nás nejprve prosím e-mailem na [email protected] nebo telefonicky na 722 782 102.
  • Pokud to situace vyžaduje, vyzveme tě k odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Reknihy s.r.o., Lidická 336/28, Praha 5 – Smíchov, 150 00.

Lhůta pro vyřízení tvé reklamace

  • Pokud jsi spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 14 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud jsou knihy poškozeny

  • Zkontroluj si prosím zásilku pečlivě při přebírání od dopravce. Zásilku, která jeví známky poškození nebo otevření, nepřebírej.
  • Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, kontaktuj nás co nejdříve na telefonu 722 782 102.

Pokud bylo objednávka dodána nekompletní nebo neodpovídá objednané vazbě

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.