-
Popis
-
Podrobnosti
Jak dosahovat úspěchů v dnešním kancelářském prostředí
Jak používat nejmodernější kancelářskou technik;
jak připravovat profesionální obchodní dokumenty;
jak volit efektivní postupy kancelářské práce;
jak utvářet svou profesní kariéru a mnoho dalších užitečných tipů
Nový rádce pro kancelářské profesionály je kompletní průvodce dnešní kanceláří, ať velkou či malou, a je natolik dobrý, že dokáže udělat z vaší sekretářky sekretářku dokonalou. Každý kancelářský profesionál v ní najde užitečné informace o běžných obchodních a kancelářských procedurách. Najde zkrátka vše, co potřebuje vědět o následujících důležitých oblastech:
Lidé: Osvojí si, jak řídit svou kariéru, od hledání prvního zaměstnání po plánování postupu, a jak využívat při tvorbě kariéry internet. Užitečné rady pro spolupráci se šéfem a spolupracovníky, o hospodaření s časem a hodnocení vlastního pracovního výkonu.
Informace: Naučí se, jak správně připravovat dokumenty, od e-mailových vzkazů po obchodní zprávy. Osvojí si vho
Zajímá vás přesný stav knihy?
Neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám pomůžeme.
Poslat dotazPodívejte se na kritéria, podle kterých vybíráme knihy do prodeje.
Standardy kvalityMožnosti doručení
Objednané knihy doručujeme do 3 pracovních dnů do České republiky a Slovenska. Pro zákazníky máme také možnost osobního odběru na 8 pobočkách.
Česká republika
Slovensko
Co o nás říkají naši zákazníci?
Všechno naše úsilí a pečlivost se vyplácí. Zákazníci nás chválí za kvalitní služby, vstřícnost a knihy ve skvělém stavu, a to nás nesmírně těší!