-
Popis
-
Podrobnosti
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritickáa jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí naměření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měřeníúspěchu byznysu je založeno na obchodních cílech, kdeznámost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Knihapoužívá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, kterémůžete přímo použít ve své marketingové strategii.
Zajímá vás přesný stav knihy?
Neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám pomůžeme.
Poslat dotazPodívejte se na kritéria, podle kterých vybíráme knihy do prodeje.
Standardy kvalityMožnosti doručení
Objednané knihy doručujeme do 3 pracovních dnů do České republiky a Slovenska. Pro zákazníky máme také možnost osobního odběru na 8 pobočkách.
Česká republika
Slovensko
Co o nás říkají naši zákazníci?
Všechno naše úsilí a pečlivost se vyplácí. Zákazníci nás chválí za kvalitní služby, vstřícnost a knihy ve skvělém stavu, a to nás nesmírně těší!