Svět online marketingu je nesmírně rychlý. Vzdělávat se musí nejen naprostí začátečníci a juniorní lidé, ale také profíci, kteří mají za sebou roky praxe a zkušeností. Učit se lze např. z video kurzů, seminářů či blogových článků. Ověřenou metodou jsou i online marketingové knihy.
V online marketingu si můžeš rozšiřovat všeobecný přehled nebo se lze specializovat na jeden konkrétní obor. Jaké knihy o marketingu doporučujeme?
Knihy o marketingu na sociálních sítích
Sociální sítě jako Facebook, Instagram, Twitter či TikTok jsou skvělým místem pro zviditelnění tvé společnosti, webové stránky a brandu obecně. Jestliže chceš díky sociálním sítím dosáhnout opravdových a měřitelných výsledků, je třeba si ujasnit vizi, strategii a systém, jak na to. Které knížky ti k tomu pomohou?
Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
O čem kniha je?
Tento komplexní průvodce od autora Jim Sterne se soustředí naměření úspěchu tvého marketingu na sociálních sítích. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžeš přímo použít ve své marketingové strategii.
Jak na sítě
O čem kniha je?
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve tvůj prospěch? Tato kniha od Elišky Vyhnánkové a Michelle Losekoot tě přesvědčí, že ano. Naučí tě prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíš, jak dát sítím řád.
Knihy o SEO
SEO je jeden z nejoblíbenějších a také nejvýkonějších marketingových kanálů. Cílem SEO je získat návštěvníky z výsledků vyhledávání a to jak z vyhledávače Google, tak i Seznam či Bing.
333 tipů a triků pro SEO
O čem kniha je?
Objev tajemství optimalizace pro vyhledávače a propagace webu na internetu! Nemusíš číst spoustu stránek teorie, v této knize najdeš stručné a konkrétní informace. Zkušení odborníci v knize odhalují tajemství, jak dosáhnout úspěchu v propagaci webu, a to formou krátkých článků, které konkrétně odpoví na všechny dotazy nejen ohledně SEO.
SEO – Optimalizace pro vyhledávače profesionálně
O čem kniha je?
Jakmile tuto knihu otevřeš, budeš se cítit, jako bys seděl s odborníky, kteří ti odhalují taktiky, strategie a tajemství SEO vedoucí ke zlepšení webu ve vyhledávačích a k získání nových návštěvníků. Autor knihy, Danny Dover, pomůže pochopit proces optimalizace pro vyhledávače z pohledu profesionála.
Knihy o affiliate marketingu
Affiliate je výkonnostní marketingový kanál. Proč zmiňujeme výkon? Vysvětlení je jednoduché. Ten, kdo poskytuje určitý reklamní prostor, tak bude obchodníkem odměněn až za uskutečněný a následně schválený prodej či akci. Odměna je většinou procentuální, může však být i jasně stanovená částka.
Jak prodat více díky affiliate marketingu
O čem kniha je?
Kniha od Mária Roženského Jak prodat více díky affiliate marketingu je skvělou investicí a rozhodně ti v začátcích ušetří spoustu času a chyb, které dodnes někteří lidé v oboru dělají. Přečti si tuto knihu a začni vydělávat díky affiliate marketingu.
Online Marketing Super Affiliate Academy – Tvorba zarábajucého webu
O čem kniha je?
Díky této knize získáš přehled o celém online marketingu. Hlavním cílem je však seznámení s vyděláváním na internetu formou affiliate marketingu. V knížce najdeš přesné a konkrétní doporučení a ukázky úspešných affiliate partnerů. Na obsahu spolupracovalo přes 30 expertů z Česka a Slovenska.
Knihy o kreativní reklamě
To, co ti pomůže odlišit se od konkurence, je kreativní reklama. V dnešním světě hraje jedinečnost a originalita velkou roli. I v online marketingu je nutné řešit, čím zaujmout, co udělat jinak, jak komunikovat všechny konkurenční výhody a tím vytvořit brand, který budou tvoji zákazníci milovat.
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
O čem kniha je?
Odhal tajemství úspěšné reklamy 21. století. Kniha zakládá na principech „otce reklamy“ Davida Ogilvyho a přizpůsobuje je digitální současnosti. Pokud pracuješ jako marketér a tuto knihu ještě nemáš přečtenou, doporučujeme to rychle napravit.
Žijte a myslete kreativně
O čem kniha je?
Jedná se o komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby. Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama.
Knihy o UX
UX řeší to, aby se návštěvníci na tvé webové stránce rychle zorientovali a věděli, jak web funguje a jak jim může být přínosem. Cílem UX designu tak je lidem nabídnout takový web, který bude pro ně bude intuitivní a poskytne jim příjemný uživatelský zážitek.
Nákupní chování
O čem kniha je?
Kniha patří mezi nejlepší zdroje o nákupním chování. Poskytuje informace důležité pro pochopení chování spotřebitele. Dozvíš se, co ti prozradí spotřebitelský výzkum, jaké druhy segmentace trhu existují, že motivace spotřebitele je psychologická síla a má dynamiku, jak spolu souvisí osobnost a nákupní chování.
Hooked: How to Build Habit-Forming Products
O čem kniha je?
Proč některé produkty upoutají naši pozornost, zatímco jiné propadají? Co nás nutí zabývat se určitými věcmi z pouhého zvyku? Existuje nějaký základní vzorec toho, jak nás technologie přitahují? Přečti si tuto knihu od autora Nir Eyal a na všechny zmíněné otázky dostaneš cennou odpověď.