-
Popis
-
Podrobnosti
Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají tyto informace? Tato kniha komplexně zkoumá a odpovídá na všechny tyto otázky. Provede vás psychologií, marketingem a neurovědami, až dostanete odpovědi na všechny tyto složité a fascinující otázky. Od složitých rozhodování o výběru potravin, přes naše oblíbené písničky až po „lajky“ a hvězdičky… Sáhneme radši po osvědčeném autorovi nebo po prvotině začínajícího spisovatele? Tato kniha zkoumá, jak si tvoříme preference – a jak ony formují nás. I odborníci těžko hledají vysvětlení, jak určit, co je dobré nebo příjemné. Autor nás zavede na fascinující cestu plnou překvapení, která nám pomůže lépe pochopit, jak vnímáme a hodnotíme svět kolem nás.
Zajímá vás přesný stav knihy?
Neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám pomůžeme.
Poslat dotazPodívejte se na kritéria, podle kterých vybíráme knihy do prodeje.
Standardy kvalityMožnosti doručení
Objednané knihy doručujeme do 3 pracovních dnů do České republiky a Slovenska. Pro zákazníky máme také možnost osobního odběru na 3 pobočkách.
Česká republika
Slovensko
Co o nás říkají naši zákazníci?
Všechno naše úsilí a pečlivost se vyplácí. Zákazníci nás chválí za kvalitní služby, vstřícnost a knihy ve skvělém stavu, a to nás nesmírně těší!
Podobné tituly
Podobní čtenáři také čtou
Naposledy prohlížené
Nakupte 5+ knih a získejte 5% slevu