- Popis
- Podrobnosti
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
Jaké knihy přijímáme do prodeje?
Zakládáme si na tom, že jsou knihy ve skvělém stavu. Proto musí kniha z druhé ruky splnit několik požadavků, než ji přijmeme do prodeje.
- Byla vydána v posledních 20 letech.
- Vypadá jako nová nebo nese jen mírné známky opotřebení.
- Nemá pokrčené, potrhané nebo vypadané stránky.
- Není politá, ani nemá zvlněné stránky.
- Uvnitř není popsaná tužkou ani zvýrazňovačem, s výjimkou věnování nebo podpisu autora.
Jakmile nám prodejce pošle fotky knih, posoudíme ji a vybereme, které konkrétní tituly mohou být poslány k prodeji. Vybíráme knihy, které jsou dobře prodejné, abychom mohli co nejdříve vyplatit provizi.
Možnosti doručení
Objednané knihy doručujeme do 3 pracovních dnů do České republiky a Slovenska. Pro zákazníky máme také možnost osobního odběru na 1 pobočkách.
Česká republika
Slovensko
Co o nás říkají naši zákazníci?
Všechno naše úsilí a pečlivost se vyplácí. Zákazníci nás chválí za kvalitní služby, vstřícnost a knihy ve skvělém stavu, a to nás nesmírně těší!