Marketingová komunikace – Jak komunikovat na našem trhu
Tahle není skladem
Hlídáček je v pozoru
Zapněte jí hlídáčka, až ji budeme mít k dispozici, pošleme vám e-mail s upozorněním.
- Popis
- Podrobnosti
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
Jaké knihy přijímáme do prodeje?
Zakládáme si na tom, že jsou knihy ve skvělém stavu. Proto musí kniha z druhé ruky splnit několik požadavků, než ji přijmeme do prodeje.
- Byla vydána v posledních 20 letech.
- Vypadá jako nová nebo nese jen mírné známky opotřebení.
- Nemá pokrčené, potrhané nebo vypadané stránky.
- Není politá, ani nemá zvlněné stránky.
- Uvnitř není popsaná tužkou ani zvýrazňovačem, s výjimkou věnování nebo podpisu autora.
Jakmile nám prodejce pošle fotky knih, posoudíme ji a vybereme, které konkrétní tituly mohou být poslány k prodeji. Vybíráme knihy, které jsou dobře prodejné, abychom mohli co nejdříve vyplatit provizi.
Možnosti doručení
Objednané knihy doručujeme do 3 pracovních dnů do České republiky a Slovenska. Pro zákazníky máme také možnost osobního odběru na 1 pobočkách.
Česká republika
Slovensko
Co o nás říkají naši zákazníci?
Všechno naše úsilí a pečlivost se vyplácí. Zákazníci nás chválí za kvalitní služby, vstřícnost a knihy ve skvělém stavu, a to nás nesmírně těší!