Marketing v otázkách a odpovědích
Tahle není skladem
Hlídáček je v pozoru
Zapněte jí hlídáčka, až ji budeme mít k dispozici, pošleme vám e-mail s upozorněním.
- Popis
- Podrobnosti
V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat:
* trhy a marketing
* hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace)
* hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price), místo (place), a propagace (promotion)
* marketingové plánování, marketingová organizace a marketingová kontrola
Následují odpovědi na otázky z mnoha oblastí, ve kterých se dá marketing použít (spotřební zboží, maloobchodní marketing, marketing malých podniků, přímý marketing, internetový marketing, mezinárodní marketing, marketing v období recese, politický marketing a marketing se sociální zodpovědností). Pomyslnou třešničkou na dortu budou komentáře o dokonalém marketingu, jak ho praktikují ty nejlepší společnosti.
Jaké knihy přijímáme do prodeje?
Zakládáme si na tom, že jsou knihy ve skvělém stavu. Proto musí kniha z druhé ruky splnit několik požadavků, než ji přijmeme do prodeje.
- Byla vydána v posledních 20 letech.
- Vypadá jako nová nebo nese jen mírné známky opotřebení.
- Nemá pokrčené, potrhané nebo vypadané stránky.
- Není politá, ani nemá zvlněné stránky.
- Uvnitř není popsaná tužkou ani zvýrazňovačem, s výjimkou věnování nebo podpisu autora.
Jakmile nám prodejce pošle fotky knih, posoudíme ji a vybereme, které konkrétní tituly mohou být poslány k prodeji. Vybíráme knihy, které jsou dobře prodejné, abychom mohli co nejdříve vyplatit provizi.
Možnosti doručení
Objednané knihy doručujeme do 3 pracovních dnů do České republiky a Slovenska. Pro zákazníky máme také možnost osobního odběru na 1 pobočkách.
Česká republika
Slovensko
Co o nás říkají naši zákazníci?
Všechno naše úsilí a pečlivost se vyplácí. Zákazníci nás chválí za kvalitní služby, vstřícnost a knihy ve skvělém stavu, a to nás nesmírně těší!