Mapping Experiences
Tahle není skladem
Hlídáček je v pozoru
Zapněte jí hlídáčka, až ji budeme mít k dispozici, pošleme vám e-mail s upozorněním.
- Popis
- Podrobnosti
Customers who have inconsistent, broken experiences with products and services are understandably frustrated. But it s worse when people inside these companies can t pinpoint the problem because they re too focused on business processes. This practical book shows your company how to use alignment diagrams to turn valuable customer observations into actionable insight. With this unique tool, you can visually map your existing customer experience and envision future solutions.
Product and brand managers, marketing specialists, and business owners will learn how experience diagramming can help determine where business goals and customer perspectives intersect. Once you re armed with this data, you can provide users with real value.
Mapping Experiences is divided into three parts: Understand the underlying principles of diagramming, and discover how these diagrams can inform strategyLearn how to create diagrams with the four iterative modes in the mapping process: setting up a mapping initiative, investigating the evidence, visualizing the process, and using diagrams in workshops and experimentsSee key diagrams in action, including service blueprints, customer journey maps, experience maps, mental models, and spatial maps and ecosystem models“
Jaké knihy přijímáme do prodeje?
Zakládáme si na tom, že jsou knihy ve skvělém stavu. Proto musí kniha z druhé ruky splnit několik požadavků, než ji přijmeme do prodeje.
- Byla vydána v posledních 20 letech.
- Vypadá jako nová nebo nese jen mírné známky opotřebení.
- Nemá pokrčené, potrhané nebo vypadané stránky.
- Není politá, ani nemá zvlněné stránky.
- Uvnitř není popsaná tužkou ani zvýrazňovačem, s výjimkou věnování nebo podpisu autora.
Jakmile nám prodejce pošle fotky knih, posoudíme ji a vybereme, které konkrétní tituly mohou být poslány k prodeji. Vybíráme knihy, které jsou dobře prodejné, abychom mohli co nejdříve vyplatit provizi.
Možnosti doručení
Objednané knihy doručujeme do 3 pracovních dnů do České republiky a Slovenska. Pro zákazníky máme také možnost osobního odběru na 1 pobočkách.
Česká republika
Slovensko
Co o nás říkají naši zákazníci?
Všechno naše úsilí a pečlivost se vyplácí. Zákazníci nás chválí za kvalitní služby, vstřícnost a knihy ve skvělém stavu, a to nás nesmírně těší!