Velmi inspirativní kniha, která nejen že přináší přehled dějin moderního podnikání, ale je i podnětem k přemýšlení o podnikání současném. Teoretická pojednání jsou doplněna o konkrétní příběhy významných světových firem (Adidas, Coca Cola, Davidoff, Dr. Oetker, Ford, Heinz, IBM, Jaguar, Levi Strauss, Maggi, Nestlé, Shell, Swarovski aj.), což umožňuje ověření teoretických postulátů v praxi. Jednotlivé kapitoly (Malé a střední podnikání versus velkopodnikání; Úloha rodinných podniků v historii a posun jejich rolí; Globalizace podnikání ve 20. století; Technický pokrok a inovace v dějinách podnikání; Vývoj marketingu, úloha značky a reklamy; Podnikatelská kultura a etika atd.) přinášejí významný informační potenciál nejen pro vědeckou sféru, ale především pro současné podnikatelské prostředí.
Dějiny moderního podnikání
Jana Geršlová
Poslední kus skladem
199 Kč
Ušetříte 90 KčNová 289 Kč
+ ZDARMA samolepka a rezáložka
Co jsou reknihy?
- Použité knihy ve skvělém stavu
- 97 % pozitivních hodnocení na Heureka.cz
- Zasíláme přes
a
po CZ i SK
- Osobní odběr v Praze
Popis
Katalogové číslo:
9788074310805
Kategorie: Odborná literatura, Management, Marketing, Podnikání
GTIN: 9788074310805